MandM Direct veelgestelde vragen

Welkom bij MandM Direct’s rubriek met veelgestelde vragen. Als je het antwoord waarnaar je op zoek bent niet kunt vinden, neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag!

Voor bestellingen geplaatst op of na 1 September 2021 bieden wij een verlengd Kerst retourbeleid. Je hebt tot 16 Januari 2022 om deze artikelen te retourneren. Voor bestellingen geplaatst buiten deze periode heb je 28 dagen om een artikel te retourneren.

Als je een retourzending wilt plaatsen, kun je dit doen door een retourlabel te kopen voor €10.99 en de onderstaande link naar ons retourportaal te gebruiken: https://mandmdirect.returns.international

Volg deze simpele stappen:

  1. Bezoek ons retourportaal - https://mandmdirect.returns.international
  2. Vul je bestelnummer in.
  3. Voer je postcode, e-mailadres of de laatste vier cijfers van je telefoonnummer in en klik op 'Doorgaan'.
  4. Selecteer de artikelen die je wilt retourneren en de reden waarom. Helaas bieden we geen uitwisselingen aan.
  5. Kies welke koeriersdienst je wilt gebruiken om de retourzending naar ons terug te sturen. Je kan jouw lokale afleverpunt vinden door op de link onderaan de pagina te klikken.
  6. Print je retouretiket en plak het op het pakket. Het label is 7 dagen geldig.
  7. Het kan tot 7 werkdagen duren voordat retourzendingen zijn verwerkt vanaf de datum waarop ze bij ons magazijn zijn aangekomen. Zodra het is verwerkt, ontvang je een e-mail ter bevestiging.
  8. Zorg ervoor dat je om een ontvangstbewijs vraagt en bewaar dit als bewijs van je retourzending. MandM Direct kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor artikelen die beschadigd zijn of zoekraken tijdens het transport.

Let op: retourzendingen worden alleen terugbetaald als de goederen defect zijn of verkeerd zijn verzonden.

Voor bestellingen geplaatst op of na 1 September 2021 bieden wij een verlengd Kerst retourbeleid. Je hebt tot 16 Januari 2022 om deze artikelen te retourneren. Voor bestellingen geplaatst buiten deze periode heb je 28 dagen om een artikel te retourneren.

Wij werken papierloos! Bezoek ons retourportaal https://mandmdirect.returns.international en volg de eenvoudige stappen om artikelen te retourneren.

Helaas is het niet meer mogelijk artikelen te ruilen. Wanneer u een artikel retourneert wordt dit als terugbetaling verwerkt. Indien u uw artikel in een andere maat wilt, vragen we u een nieuwe bestelling te plaatsen

We vinden het vervelend dat het pakket dat u heeft ontvangen niet is wat u heeft besteld. Neemt u alstublieft contact op met onze Klantendienst zodat we u kunnen helpen. U dient dit binnen 48 uur van ontvangst van uw pakket aan ons door te geven zodat we dit snel voor u kunnen oplossen.

Als er een fout is met uw pakket vragen we u binnen 48 uur van ontvangst van het pakket contact op te nemen met onze Klantendienst zodat wij dit snel voor u kunnen oplossen. Indien u geen contact opneemt, en een artikel retourneert, wordt dit als terugbetaling verwerkt.

Een retourzending kan tot 7 werkdagen duren om aan te komen. Wij proberen alle retourzendingen binnen 7 werkdagen van ontvangst te verwerken. Zodra dit is gebeurd en uw terugbetaling is verwerkt ontvangt u een email. Uw terugbetaling staat binnen 7 werkdagen op uw rekening.

Uit hygiënisch oogpunt kunnen de volgende artikelen niet worden geretourneerd voor een restitutie:

  • ondergoed
  • zwemkleding voor heren en jongens
  • zwemkleding voor dames en meisjes (als de hygiënesticker is verwijderd)
  • oorbellen

Het komt niet vaak voor dat een pakket zoekraakt, maar wij raden je aan om de trackinginformatie te bewaren als bewijs dat je het pakket hebt verstuurd. Wanneer je een pakket langer dan 14 werkdagen geleden via onze retourservice hebt geretourneerd kun je contact opnemen met onze klantendienst. Wij vragen je hierbij je trackinginformatie en de geretourneerde artikelen te vermelden.

Retourneer artikelen alstublieft niet rechtstreeks naar ons. Bezoek ons retourportaal https://mandmdirect.returns.international en volg de eenvoudige stappen om artikelen te retourneren.

Heb je misschien een item teruggestuurd dat onderdeel was van een zogeheten multi-buy aanbieding?

Als je toch nog denkt dat je niet genoeg geld hebt teruggekregen neem dan contact met ons op.

Heb je misschien gebruik gemaakt van een kortingscode? Of heb je misschien een artikel teruggestuurd dat onderdeel was van een zogeheten multi-buy aanbieding?

'2 voor € 15,- aanbieding' voorbeeld:

Product 1 normale prijs: € 10,-
Product 2 normale prijs: € 7,50
Totale normale prijs: € 17,50
Totaal betaald: € 15,-

Als je beide producten terugstuurt voor terugbetaling:

Product 1 actieprijs: € 8,57
Product 2 actieprijs: € 6,43
Totaal terugbetaald: € 15,-

Als je denkt dat je niet genoeg geld hebt teruggekregen neem dan contact met ons op.

Vergeet niet om je klantnummer en/of bestelnummer te vermelden.

Wees als eerste op de hoogte van interessante aanbiedingen en nieuwe binnenkomers door je vandaag nog aan te malden voor onze e-mails