MandM Direct veelgestelde vragen

Welkom bij MandM Direct’s rubriek met veelgestelde vragen. Als je het antwoord waarnaar je op zoek bent niet kunt vinden, neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag!

Levering en verzendkosten

Standaardlevering € 5,99 Gratis levering vanaf € 75,-

De levertijd is ongeveer 4 werkdagen. Het kan zijn dat je voor ontvangst moet tekenen. Als je niet thuis bent, wordt er een bericht achtergelaten met het adres van de dichtsbijzijnde Parcelshop, waar je het pakket kunt ophalen op het moment dat het jou uitkomt.

Mocht je een vraag hebben over de levering van je pakket, stuur dan een e-mail naar klantendienst@mandmdirect.nl Vergeet niet om het bestellingsnummer (indien bekend) en je volledige naam en adres te vermelden. Ook kun je je bestelling volgen in Mijn account.

De verzendkosten voor een standaardlevering bedragen € 5,99, ongeacht de grootte en het gewicht van het pakket.

Belangrijke informatie betreffende de pakbon in het pakket

De komende 12 maanden stappen wij over naar een papierloze oplossing voor de pakbon (een omschrijving van je bestelling en informatie over hoe je een artikel kunt retourneren) die je normaal gesproken in het pakket terugvindt.

Wat betekent dit voor jou?

De pakbon, waarop je bestelling en informatie over hoe een artikel te retourneren staat vermeld, wordt per e-mail naar je toegestuurd. Deze verandering vindt de komende 12 maanden in etappes plaats. Gedurende deze periode kun je zowel een papieren versie als een e-mail ontvangen. Als er geen papieren pakbon in het pakket zit, betekent dit dat je de pakbon alleen per e-mail ontvangt. De pakbon en informatie vind je in de e-mail die je ontvangt, zodra het pakket ons magazijn heeft verlaten.

Je ontvangt een e-mail met de trackingsinformatie voor jouw bestelling zodra het is verzonden.

De komende 12 maanden stappen wij over naar een papierloze oplossing voor de pakbon (een omschrijving van je bestelling en informatie over hoe je een artikel kunt retourneren) die je normaal gesproken in het pakket terugvindt.

De pakbon wordt per e-mail naar je toegestuurd. Deze verandering vindt de komende 12 maanden in etappes plaats. Gedurende deze periode kun je zowel een papieren versie als een e-mail ontvangen. Als er geen papieren pakbon in het pakket zit, betekent dit dat je de pakbon alleen per e-mail ontvangt. De pakbon en informatie vind je in de e-mail die je ontvangt, zodra het pakket ons magazijn heeft verlaten.

Je kunt het pakket met die leuke, nieuwe items volgen door te klikken of tikken op de link in de bevestigingsmail. Dit wordt bij elke stap geüpdatet door onze koerier. Je ontvangt je bestelling gemiddeld na 4 werkdagen. Als de tracking laat zien dat het pakket is bezorgd en je hebt het pakket niet ontvangen, aarzel dan niet om contact met onze klantenservice op te nemen.

Als je het juiste aantal artikelen hebt ontvangen, maar een artikel is niet wat je hebt besteld of niet in de maat die je hebt besteld, laat ons dan binnen 48 uur weten welk artikel of welke maat je had moeten ontvangen. Je kunt dit artikel dan aan ons retourneren en op het retourformulier aangeven of je alsnog het juiste artikel of de juiste maat wilt ontvangen of dat je liever het aankoopbedrag teruggestort wilt hebben. Zodra wij het pakket en retourformulier hebben ontvangen, sturen wij het juiste artikel naar je toe of storten het aankoopbedrag en de eventuele kosten voor het retourneren aan je terug (mits onze klantenservice een foto van de kassabon/factuur heeft ontvangen).

Maak je geen zorgen, je ontvangt een e-mail en een sms met informatie over de levering van je bestelling. Als je niet thuis bent, laat de koerier een kaartje achter met de gegevens van de buren of DPD Parcelshop waar het pakket is bezorgd.

Ja zeker, de koerier heeft een handtekening voor ontvangst van je bestelling nodig. Dit helpt ons om je nieuwe items te volgen tot het moment dat het bij je is bezorgd.

Wij weten dat je graag je nieuwe items snel wilt hebben, daarom verwerken wij je bestelling direct nadat wij het hebben ontvangen zodat wij er zeker van zijn dat je het zo snel mogelijk ontvangt. Wij kunnen daarom helaas het afleveradres niet wijzigen.

Ja, dat kan. Nadat je naar de kassa bent gegaan en het factuuradres hebt ingevuld, kun je een alternatief afleveradres invoeren. Maar zorg ervoor dat je dit zelf doet voordat je je bestelling afrond; wij het kunnen dit helaas niet meer wijzigen nadat de bestelling is geplaatst.

Op dit moment kunnen wij alleen op een huisadres in Nederland en België bezorgen. Wij leveren naar meer dan 20 landen wereldwijd en hebben diverse locale websites (zowel in taal als valuta); kijk daarom op onze internationale pagina of wij nieuwe en verrassende artikelen bij jou kunnen bezorgen!

Als er een artikel ontbreekt van je bestelling neem dan binnen 48 uur contact met ons op. Wij bieden dan aan om het ontbrekende artikel alsnog naar je toe te sturen of storten het aankoopbedrag aan je terug. Als onderdeel van onze lopende fraudepreventie maatregelen, kunnen wij een brief of e-mail naar je toe sturen welke moet worden ondertekend en teruggezonden voordat wij het ontbrekende item verzenden.

Bij MandM Direct streven wij ernaar dat al onze klanten de hoogste service-standaard ontvangen tijdens het winkelen en wij werken er hard aan dat alle bestellingen zo snel mogelijk worden verwerkt en bij jullie worden afgeleverd. Als je niet tevreden bent met de service die je hebt ontvangen, neem dan contact met ons op zodat wij kunnen kijken hoe wij je kunnen helpen. Wij stellen je feedback op prijs en geven dit door aan het koeriersbedrijf.

Verlengde kerst retournering. Koop nu, retourneer na kerst Verlengde kerst retournering. Koop nu, retourneer na kerst