MandM veelgestelde vragen

Welkom bij MandM's rubriek met veelgestelde vragen. Als je het antwoord waarnaar je op zoek bent niet kunt vinden, neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag!

Sorry, wij kunnen geen items toevoegen aan of verwijderen uit een bestelling nadat de betaling is verwerkt. Je kunt de overeenkomst voor je bestelling binnen 14 kalenderdagen ontbinden na de dag waarop je je bestelling hebt ontvangen.

Als je je bestelling wilt annuleren neem dan contact op met de klantenservice Voor een spoedige afhandeling, zorg ervoor dat je het bestelnummer vermeld in je e-mail.

Als je de bestelling annuleert nadat deze is verzonden, ben je wettelijk verplicht om de artikelen in je je bezit te houden en er redelijkerwijs voor te zorgen.

Als een consument heb je altijd wettelijke rechten met betrekking tot artikelen die defect zijn of niet zijn zoals beschreven. Deze wettelijk rechten worden niet beïnvloed door het bovenstaande retourbeleid.

Wij bieden geen gratis retourneren aan, dit betekent dat de kosten voor het retourneren voor eigen rekening zijn.

Helaas kan een populair item bij een dergelijke grote vraag zijn uitverkocht op het moment dat jouw bestelling wordt verwerkt. In dat geval ontvang je een volledige restitutie voor het artikel dat is uitverkocht. Afhankelijk van je betaalmethode kan het 3-5 dagen duren voordat je het aankoopbedrag ontvangt.

Absoluut. Wij gebruiken het betalingssysteem 'Verified by Visa' en 'Secure by Mastercard' welke de extra veiligheid biedt van jouw bank die de bestelling verifieert.

Je kunt ook met Apple Pay betalen op iOS-apparaten met een Apple Pay-account.

We nemen jouw veiligheid zeer serieus en hebben daarom geïnvesteerd in een website waar je volledig veilig kunt winkelen. Zodra je afrekent, versleutelen we al uw gegevens met behulp van de standaard internet versleutelingstechnologie (TSL/SSL).

We zijn PCI-DSS geaccrediteerd. Dit staat voor ""Payment Card Industry Data Security Standards"", en betekent dat we onafhankelijk zijn gecontroleerd en goedgekeurd om creditcardtransacties veilig te beheren. Laatste audit: juli 2022.

Als je vragen hebt over de online beveiliging van MandM, stuur dan een mail naar klantendienst@mandmdirect.nl.

Er is niets veranderd aan de manier waarop je bij ons winkelt. Wij bieden nog steeds dezelfde deals en hetzelfde shopplezier. Wij betalen voor onze Nederlandse klanten alle EU-invoerrechten en belastingen, waardoor er voor de klant geen extra kosten zijn.

Wij accepteren op dit moment betalingen van; Apple Pay, MasterCard, Maestro, Visa, Visa Debit, iDEAL en PayPal. Je kunt je voorkeursmethode selecteren bij de betaalstap.

Sorry, wij hebben geen fysieke winkels. Je mobiele telefoon is in feite een winkel in je (broek)zak. Dus zet koffie en browse zo veel als je wilt zonder je druk te maken over de openingstijden.

Wij werken papierloos! Dit betekent dat je verzendbrief met bestel- en retourinformatie naar je wordt gemaild in plaats van dat het in je pakket zit.

Je kunt de informatie in de 'Je bestelling is verzonden' e-mail vinden, dit is de e-mail die naar je is verstuurd nadat het pakket ons magazijn heeft verlaten.

Raadpleeg de maattabel in de link onder de knop 'toevoegen aan je winkelmandje' op de productpagina. Alle beschikbare productinformatie kan hier gezien worden.

Wij updaten de voorraadniveaus op de MandM website regelmatig gedurende de dag om je de meeste actuele voorraadinformatie te bieden. Als je een maat selecteert bij een artikel zie je een bericht 'weinig voorraad' of 'uitverkocht' staan als de maat bijna is uitverkocht of helemaal is uitverkocht.

Over het algemeen werkt ons bedrijf volgens het op = op principe omdat wij als een artikel eenmaal is uitverkocht dit niet meer op voorraad krijgen. Echter, je krijgt een bericht met 'binnenkort beschikbaar' te zien als wij meer voorraad verwachten.

Als een artikel is niet wat je hebt besteld of niet in de maat die je hebt besteld, laat ons dit dan binnen 48 uur per email weten met een duidelijke foto van het incorrecte artikel in de bijlage. Je kunt dit artikel dan aan ons retourneren. Zodra wij het pakket en retourformulier hebben ontvangen, storten wij het aankoopbedrag terug.

Als er een artikel ontbreekt van je bestelling neem dan binnen 48 uur contact met ons op. Wij storten dan het aankoopbedrag van het ontbrekende artikel aan je terug. Als onderdeel van onze lopende fraudepreventie maatregelen, kunnen wij een brief of e-mail naar je toe sturen welke moet worden ondertekend en teruggezonden voordat een eventuele terugbetaling wordt verwerkt.

Wij werken niet met kortingscodes. Wij verkopen elke dag grote merken voor uitverkoopprijzen. Wij houden onze prijzen zo laag mogelijk en geven de besparingen aan jou door, daarom is het niet nodig om met kortingscodes te werken. Als je een website tegenkomt die een MandM kortingscode aanbiedt, dan is dit niet echt.

Wees als eerste op de hoogte van interessante aanbiedingen en nieuwe binnenkomers door je vandaag nog aan te malden voor onze e-mails