MandM Direct veelgestelde vragen

Welkom bij MandM Direct’s rubriek met veelgestelde vragen. Als je het antwoord waarnaar je op zoek bent niet kunt vinden, neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag!

Sorry, wij kunnen geen items toevoegen aan of verwijderen uit een bestelling nadat de betaling is verwerkt. Je kunt de overeenkomst voor je bestelling binnen 14 kalenderdagen ontbinden na de dag waarop je je bestelling hebt ontvangen.

Als je je bestelling wilt annuleren neem dan contact op met de klantenservice Voor een spoedige afhandeling, zorg ervoor dat je het bestelnummer vermeld in je e-mail.

Als je de bestelling annuleert nadat deze is verzonden, ben je wettelijk verplicht om de artikelen in je je bezit te houden en er redelijkerwijs voor te zorgen.

Als een consument heb je altijd wettelijke rechten met betrekking tot artikelen die defect zijn of niet zijn zoals beschreven. Deze wettelijk rechten worden niet beïnvloed door het bovenstaande retourbeleid.

Wij bieden geen gratis retourneren aan, dit betekent dat de kosten voor het retourneren voor eigen rekening zijn.

Helaas kan een populair item bij een dergelijke grote vraag zijn uitverkocht op het moment dat jouw bestelling wordt verwerkt. In dat geval ontvang je een volledige restitutie voor het artikel dat is uitverkocht. Afhankelijk van je betaalmethode kan het 3-5 dagen duren voordat je het aankoopbedrag ontvangt.

Absoluut. Wij gebruiken het betalingssysteem ‘Verified by Visa’ en ‘Secure by Mastercard’ welke de extra veiligheid biedt van jouw bank die de bestelling verifieert.

Wij accepteren op dit moment betalingen van; MasterCard, Maestro, Visa, Visa Debit, iDEAL en PayPal. Je kunt je voorkeursmethode selecteren bij de betaalstap.

Sorry, wij hebben geen fysieke winkels. Je mobiele telefoon is in feite een winkel in je (broek)zak. Dus zet koffie en browse zo veel als je wilt zonder je druk te maken over de openingstijden.

De komende 12 maanden stappen wij over naar een papierloze oplossing voor de pakbon (een omschrijving van je bestelling en informatie over hoe je een artikel kunt retourneren) die je normaal gesproken in het pakket terugvindt.

Dit betekent dat de pakbon per e-mail naar je toegestuurd wordt. Deze verandering vindt de komende 12 maanden in etappes plaats. Gedurende deze periode kun je zowel een papieren versie als een e-mail ontvangen.

Als er geen papieren pakbon in het pakket zit, betekent dit dat je de pakbon alleen per e-mail ontvangt. De pakbon en informatie vind je in de e-mail die je ontvangt, zodra het pakket ons magazijn heeft verlaten.

Raadpleeg de maattabel in de link onder de knop ‘toevoegen aan je winkelmandje’ op elke productpagina. Als je nog vragen hebt, kun je contact opnemen met onze klantenservice, zij helpen je graag verder met vragen over de maat.

Wij updaten de voorraadniveaus op de MandM direct website regelmatig gedurende de dag om je de meeste actuele voorraadinformatie te bieden. Als je een maat selecteert bij een artikel zie je een bericht ‘weinig voorraad’ of ‘uitverkocht’ staan als de maat bijna is uitverkocht of helemaal is uitverkocht.

Over het algemeen werkt ons bedrijf volgens het op = op principe omdat wij als een artikel eenmaal is uitverkocht dit niet meer op voorraad krijgen. Echter, je krijgt een bericht met ‘binnenkort beschikbaar’ te zien als wij meer voorraad verwachten.

Als je het juiste aantal items hebt ontvangen, maar één artikel is niet wat je hebt besteld - laat ons dan binnen 48 uur weten wat je daarvoor in de plaats had moeten ontvangen. Je moet dan het verkeerde artikel aan ons retourneren en ons laten weten of je alsnog het juiste item of een restitutie wilt ontvangen door dit op het retourformulier in te vullen. Zodra wij dit hebben ontvangen, sturen wij alsnog het juiste item of storten wij het aankoopbedrag terug.

Als er een artikel ontbreekt van je bestelling neem dan binnen 48 uur contact met ons op Wij bieden dan aan om het ontbrekende artikel alsnog naar je toe te sturen of storten het aankoopbedrag aan je terug. Als onderdeel van onze lopende fraudepreventie maatregelen, kunnen wij een brief of e-mail naar je toe sturen welke moet worden ondertekend en teruggezonden voordat wij het ontbrekende item verzenden.

Wij werken niet met kortingscodes. Wij verkopen elke dag grote merken voor uitverkoopprijzen. Wij houden onze prijzen zo laag mogelijk en geven de besparingen aan jou door, daarom is het niet nodig om met kortingscodes te werken. Als je een website tegenkomt die een MandM Direct kortingscode aanbiedt, dan is dit niet echt.

Verlengde kerst retournering. Koop nu, retourneer na kerst Verlengde kerst retournering. Koop nu, retourneer na kerst